დღე საკმაოდ საინტერესოდ დაიწყო. დავალებად მოცემული გვქონდა იდეების დონეზე წარმოგვედგინა სვარაუდო პროექტების გეგმები. ყველა წევრმა წარმოვადგინეთ სავარაუდო პროექტები, ვისაუბრეთ პროექტების აქტუალობაზე და მისი განხორციე-ლების გზებზე. თუმცა იყო რიგი საკითხები, რაზეც საუბრის და მოდულის კონკრეტული საკითხის, მაგალითად: პროექტის მოთხოვნების გაცნობისას აზრი შეგვეცვალა, რომ პროექტები ემსახურება კონკრეტულ, მნიშვნელოვან სასწავლო მიზნებს და, რომ პროექტები არაა ნორმიდან გადახვევა, არამედ სასწავლო გეგმის „რეალური“ დანამატია. გავეცანით პროექტის მახასიათებლების ჩეკლისტს.განვიხილეთ პროექტზე დაფუძნებული ეფექტური გაკვეთილის მახასიათებლები და ის, თუ როგორ გავახორციელებთ ზოგიერთი ელემენტის ინტეგრირებას საგაკვეთილო გეგმაში. ასევე, მიღებული ინფორმაციას როგორ გამოვიყენებთ საინფორმაციო ბროშურის ან ახალი ამბების ბიულეტენის შექმნისას, რათა დაინტერესებულ მხარეებს ავუხსნათ, როგორ და რატომ გამოიყენება პროექტები სასწავლო პროცესში. რაც ყველაზე მნიშვნელოვანი და პროდუქტიული იყო პირადად ჩემთვის, იყო, ის რომ შესანიშნავად დავეუფლე ბუკლეტების, ბროშურების, გაზეთის, თუ მოსაწვევების დამზადების ტექნოლოგიებს, რასაც აქტიურად დავნერგავ, არა მარტო საგაკვეთილო პროექტების, არამედ ნებისმიერ გაკვეთილზე, თუ კლასგარეშე ღონისძიებაზე და გავამრავალფეროვნებ სასკოლო ცხოვრებას.
Sunday, April 26, 2015
დღე 2 რეფლექსია
დღე საკმაოდ საინტერესოდ დაიწყო. დავალებად მოცემული გვქონდა იდეების დონეზე წარმოგვედგინა სვარაუდო პროექტების გეგმები. ყველა წევრმა წარმოვადგინეთ სავარაუდო პროექტები, ვისაუბრეთ პროექტების აქტუალობაზე და მისი განხორციე-ლების გზებზე. თუმცა იყო რიგი საკითხები, რაზეც საუბრის და მოდულის კონკრეტული საკითხის, მაგალითად: პროექტის მოთხოვნების გაცნობისას აზრი შეგვეცვალა, რომ პროექტები ემსახურება კონკრეტულ, მნიშვნელოვან სასწავლო მიზნებს და, რომ პროექტები არაა ნორმიდან გადახვევა, არამედ სასწავლო გეგმის „რეალური“ დანამატია. გავეცანით პროექტის მახასიათებლების ჩეკლისტს.განვიხილეთ პროექტზე დაფუძნებული ეფექტური გაკვეთილის მახასიათებლები და ის, თუ როგორ გავახორციელებთ ზოგიერთი ელემენტის ინტეგრირებას საგაკვეთილო გეგმაში. ასევე, მიღებული ინფორმაციას როგორ გამოვიყენებთ საინფორმაციო ბროშურის ან ახალი ამბების ბიულეტენის შექმნისას, რათა დაინტერესებულ მხარეებს ავუხსნათ, როგორ და რატომ გამოიყენება პროექტები სასწავლო პროცესში. რაც ყველაზე მნიშვნელოვანი და პროდუქტიული იყო პირადად ჩემთვის, იყო, ის რომ შესანიშნავად დავეუფლე ბუკლეტების, ბროშურების, გაზეთის, თუ მოსაწვევების დამზადების ტექნოლოგიებს, რასაც აქტიურად დავნერგავ, არა მარტო საგაკვეთილო პროექტების, არამედ ნებისმიერ გაკვეთილზე, თუ კლასგარეშე ღონისძიებაზე და გავამრავალფეროვნებ სასკოლო ცხოვრებას.
დღე საკმაოდ საინტერესოდ დაიწყო. დავალებად მოცემული გვქონდა იდეების დონეზე წარმოგვედგინა სვარაუდო პროექტების გეგმები. ყველა წევრმა წარმოვადგინეთ სავარაუდო პროექტები, ვისაუბრეთ პროექტების აქტუალობაზე და მისი განხორციე-ლების გზებზე. თუმცა იყო რიგი საკითხები, რაზეც საუბრის და მოდულის კონკრეტული საკითხის, მაგალითად: პროექტის მოთხოვნების გაცნობისას აზრი შეგვეცვალა, რომ პროექტები ემსახურება კონკრეტულ, მნიშვნელოვან სასწავლო მიზნებს და, რომ პროექტები არაა ნორმიდან გადახვევა, არამედ სასწავლო გეგმის „რეალური“ დანამატია. გავეცანით პროექტის მახასიათებლების ჩეკლისტს.განვიხილეთ პროექტზე დაფუძნებული ეფექტური გაკვეთილის მახასიათებლები და ის, თუ როგორ გავახორციელებთ ზოგიერთი ელემენტის ინტეგრირებას საგაკვეთილო გეგმაში. ასევე, მიღებული ინფორმაციას როგორ გამოვიყენებთ საინფორმაციო ბროშურის ან ახალი ამბების ბიულეტენის შექმნისას, რათა დაინტერესებულ მხარეებს ავუხსნათ, როგორ და რატომ გამოიყენება პროექტები სასწავლო პროცესში. რაც ყველაზე მნიშვნელოვანი და პროდუქტიული იყო პირადად ჩემთვის, იყო, ის რომ შესანიშნავად დავეუფლე ბუკლეტების, ბროშურების, გაზეთის, თუ მოსაწვევების დამზადების ტექნოლოგიებს, რასაც აქტიურად დავნერგავ, არა მარტო საგაკვეთილო პროექტების, არამედ ნებისმიერ გაკვეთილზე, თუ კლასგარეშე ღონისძიებაზე და გავამრავალფეროვნებ სასკოლო ცხოვრებას.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment