დღე სასწავლო პროექტების დაგეგმვაზე მუშაობით დავიწყეთ. გავეცანით მიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვების პრეზენტაციას, სადაც თვალსაჩინოდ იყო წარმოდგენილი კითხვების სამი ჯგუფი: ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი. გავიგეთ, რომ კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და სთავაზობს სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითები. ავირჩიეთ ჩვენი პროექტისთვის შესაფერისი კითხვები და დავიწყეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის შევსება. ავირჩიეთ თემა, განვსაზღვრეთ სამიზნე ჯგუფი და სწავლების საფეხური, განხორციელების დროის ჩარჩო. არჩეული თემა შევუსაბამეთ სტანდარტსა და ინდიკატორებს. მოვარგეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. . .
Saturday, May 2, 2015
დღე მესამე - რეფლექსია
დღე სასწავლო პროექტების დაგეგმვაზე მუშაობით დავიწყეთ. გავეცანით მიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვების პრეზენტაციას, სადაც თვალსაჩინოდ იყო წარმოდგენილი კითხვების სამი ჯგუფი: ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი. გავიგეთ, რომ კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და სთავაზობს სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითები. ავირჩიეთ ჩვენი პროექტისთვის შესაფერისი კითხვები და დავიწყეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის შევსება. ავირჩიეთ თემა, განვსაზღვრეთ სამიზნე ჯგუფი და სწავლების საფეხური, განხორციელების დროის ჩარჩო. არჩეული თემა შევუსაბამეთ სტანდარტსა და ინდიკატორებს. მოვარგეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. . .
დღე სასწავლო პროექტების დაგეგმვაზე მუშაობით დავიწყეთ. გავეცანით მიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვების პრეზენტაციას, სადაც თვალსაჩინოდ იყო წარმოდგენილი კითხვების სამი ჯგუფი: ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი. გავიგეთ, რომ კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და სთავაზობს სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითები. ავირჩიეთ ჩვენი პროექტისთვის შესაფერისი კითხვები და დავიწყეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის შევსება. ავირჩიეთ თემა, განვსაზღვრეთ სამიზნე ჯგუფი და სწავლების საფეხური, განხორციელების დროის ჩარჩო. არჩეული თემა შევუსაბამეთ სტანდარტსა და ინდიკატორებს. მოვარგეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. . .
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment